Weer mogelijkheden voor 18 jaar en oudere leden

In een eerdere berichten hebben wij jullie laten weten dat de lesdagen op de woensdag en zondag tijdelijk stil worden gelegd i.v.m. de aangescherpte corona maatregelen.

Inmiddels zijn de regels voor de groep van 18 jaar en ouder ook duidelijk en zijn de lessen in aangepaste vorm hervat. Bij de lesgroepen van 18 jaar en ouder mogen we maximaal 30 mensen op het ijs toelaten inclusief de trainers. Men moet onderling 1,5 meter afstand houden en er moet in groepjes van 4 worden getraind. Dit geldt niet voor de lesgroepen t/m 17 jaar.

Om de aangescherpte corona maatregelen goed te kunnen nakomen en ervoor te zorgen dat alle leden de mogelijkheid hebben om te trainen moeten we voorlopig de splitsing blijven hanteren tussen de leden van 12 t/m 17 jaar en de leden vanaf 18 jaar. Dit houdt in dat de leden van 12 t/m 17 jaar trainen op vrijdag 17.30 uur en/of zaterdag 11.00 uur. De leden vanaf 18 jaar trainen op woensdag 17.40 of zondag 8.00 uur.