Eindshow, diplomaschaatsen en meer nieuws

Belangrijke data

• Zaterdag 4 februari lessen vervallen in de ijshal, deelnemers show gaan naar sporthal de Speler
  • Zondag 5 maart, woensdag 8 maart, vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart diplomaschaatsen
  • Zondag 19 maart laatste les winterseizoen
  • Zaterdag 25 maart eindshow

Uitval zaterdag 4 februari, deelnemers eindshow oefenen in de sporthal
Zaterdag 4 februari wordt de jeugdelfstedentocht gehouden op de Vechtsebanen. Hierdoor komen onze lessen te vervallen. Let op, de zaterdagleden die deelnemen aan de eindshow gaan hun dansnummers op zaterdag 4 februari oefenen in sporthal de Speler. De tijden in de sporthal zijn gelijk aan de normale lestijden. Leden die niet deelnemen aan de eindshow hebben deze dag geen les.

Adresgegevens sporthal de Speler:
Thorbeckelaan 18C, 3e etage
3552CS Utrecht

Zorg dat je sportschoenen bij je hebt. De sportzaal  mag niet betreden worden met buitenschoeisel of met schoenen die strepen afgeven op de vloer.

Diplomaschaatsen
Op zondag 5 maart, woensdag 8 maart, vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart vindt het diplomaschaatsen plaats. De trainers bepalen of een lid klaar is voor een diploma. De leden die mogen deelnemen aan het diplomaschaatsen ontvangen hiervoor via de mail een uitnodiging. Ben je nog niet klaar voor een diploma, dan ontvang je hierover ook bericht. We snappen dat het een teleurstelling kan zijn als je nog niet mag afschaatsen voor een diploma. Echter het is niet erg als je nog niet klaar bent voor een diploma. De trainers blijven met je oefenen tot je er wel klaar voor bent.
Tijdens het diplomaschaatsen gaat de les voor de leden die niet deelnemen aan het diplomaschaatsen gewoon door.

Eindshow
Door corona hebben wij in 2020, 2021 en 2022 geen eindshow kunnen houden. We zijn blij dat we de show dit jaar weer kunnen organiseren op zaterdag 25 maart en dat Antje Floris en Mirjam Zeeman ook dit jaar weer de organisatie op zich willen nemen. Dit jaar zijn er veel deelnemers.  Voor de showcommissie een enorme uitdaging om voor iedereen passende showkleding uit te zoeken. De deelnemers zullen door de showcommissie geïnformeerd worden over het passen van de showkleding en hoe laat zij verwacht worden voor de generale repetitie en de eindshow.
In de volgende nieuwsbrief zal gemeld worden wanneer de kaartverkoop van start gaat.

Zomerijs
De verwachting is dat wij dit seizoen ook weer zomertrainingen kunnen aanbieden. Wij wachten momenteel nog op nadere informatie van de Vechtsebanen.