Meer eindshow en displomaschaatsen

Belangrijke data

• Zondag 5 maart, woensdag 8 maart, vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart diplomaschaatsen
  • Zondag 19 maart laatste les winterseizoen
  • Zaterdag 25 maart eindshow

Eindshow
Zaterdag 25 maart is het dan eindelijk zover, de jaarlijkse eindshow. De leden zijn momenteel hard aan het trainen om er weer een spetterende show van te maken. We hebben dit jaar een record aantal deelnemers. Het belooft weer een mooie show te worden. De lesgroepen van de woensdag en vrijdag  hebben inmiddels de showkleding gepast. Heb je nog geen kleding gepast, neem dan z.s.m. contact op met de showcommissie: show@kvmonice.nl om een afspraak voor het passen te maken.
De lesgroep van zaterdag gaat de kleding op 18-2-2023 passen en de zondaggroep op
19-2-2023. Heb je geen uitnodiging ontvangen om te passen, ben je uiteraard wel welkom om te komen passen. Laat de showcommissie wel via show@kvmonice.nl weten dat je geen uitnodiging hebt ontvangen.
Wij danken de showcommissie, Antje en Mirjam, voor het vele werk dat zij al verzet hebben om er weer een mooie show van te maken.

Kaartverkoop eindshow
Vanaf heden zijn de toegangskaarten voor de eindshow te koop. Deze zijn te koop bij Peter Murk en Femi van Halen. Een kaartje kost € 10,-. Op de avond van de eindshow zijn de kaarten ook in de zaal te koop.  De kaarten kunnen alleen contant betaald worden. Wij verzoeken iedereen zoveel mogelijk gepast te betalen.
De eindshow begint om 19.00 uur. De zaal gaat open om 18.30 uur.

Diplomaschaatsen
Op zondag 5 maart, woensdag 8 maart, vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart vindt het diplomaschaatsen plaats. De trainers bepalen of een lid klaar is voor een diploma. De leden die mogen deelnemen aan het diplomaschaatsen ontvangen hiervoor via de mail een uitnodiging. Ben je nog niet klaar voor een diploma, dan ontvang je hierover ook bericht. We snappen dat het een teleurstelling kan zijn als je nog niet mag afschaatsen voor een diploma. Echter het is niet erg als je nog niet klaar bent voor een diploma. De trainers blijven met je oefenen tot je er wel klaar voor bent.
Tijdens het diplomaschaatsen gaat de les voor de leden die niet deelnemen aan het diplomaschaatsen gewoon door.
Natuurlijk is iedereen van harte welkom om te komen kijken bij het diplomaschaatsen. Wij verzoeken de toeschouwers plaats nemen op de tribune. Vanaf de tribune kunnen ook mooie filmpjes en foto’s worden gemaakt.

Zomerijs
Komende week zal de informatiemail over de deelname aan het zomerijs verstuurd worden.

Facturen
De facturen voor het winterseizoen zijn via de mail verstuurd. Heb je geen factuur ontvangen, neem dan contact op met de penningmeester (penningmeester@kvmonice.nl). Controleer eerst of de factuur niet in de spam terecht is gekomen.
Leden die contributieachterstand hebben kunnen niet deelnemen aan het diplomaschaatsen en/of eindshow.

Mailadressen @kvmonice.nl
Voeg het domein @kvmonice.nl in je e-mailprogramma toe aan de lijst met veilige afzenders. Zo voorkom je dat de mail die wordt verstuurd door KVM on Ice in je spam terecht komt en mis je geen belangrijke berichten meer.

Eindshow, diplomaschaatsen en meer nieuws

Belangrijke data

• Zaterdag 4 februari lessen vervallen in de ijshal, deelnemers show gaan naar sporthal de Speler
  • Zondag 19 maart laatste les winterseizoen
  • Zaterdag 25 maart eindshow

Uitval zaterdag 4 februari, deelnemers eindshow oefenen in de sporthal
Zaterdag 4 februari wordt de jeugdelfstedentocht gehouden op de Vechtsebanen. Hierdoor komen onze lessen te vervallen. Let op, de zaterdagleden die deelnemen aan de eindshow gaan hun dansnummers op zaterdag 4 februari oefenen in sporthal de Speler. De tijden in de sporthal zijn gelijk aan de normale lestijden. Leden die niet deelnemen aan de eindshow hebben deze dag geen les.

Adresgegevens sporthal de Speler:
Thorbeckelaan 18C, 3e etage
3552CS Utrecht

Zorg dat je sportschoenen bij je hebt. De sportzaal  mag niet betreden worden met buitenschoeisel of met schoenen die strepen afgeven op de vloer.

Diplomaschaatsen

Eindshow
Door corona hebben wij in 2020, 2021 en 2022 geen eindshow kunnen houden. We zijn blij dat we de show dit jaar weer kunnen organiseren op zaterdag 25 maart en dat Antje Floris en Mirjam Zeeman ook dit jaar weer de organisatie op zich willen nemen. Dit jaar zijn er veel deelnemers.  Voor de showcommissie een enorme uitdaging om voor iedereen passende showkleding uit te zoeken. De deelnemers zullen door de showcommissie geïnformeerd worden over het passen van de showkleding en hoe laat zij verwacht worden voor de generale repetitie en de eindshow.
In de volgende nieuwsbrief zal gemeld worden wanneer de kaartverkoop van start gaat.

Zomerijs
De verwachting is dat wij dit seizoen ook weer zomertrainingen kunnen aanbieden. Wij wachten momenteel nog op nadere informatie van de Vechtsebanen.

Eindshow 2023

Na 3 jaar afwezigheid van de KVM on Ice eindshow door de strenge corona maatregelen, zijn wij zeer verheugd dat wij de eindshow dit seizoen weer kunnen organiseren.
De eindshow zal gehouden worden op zaterdag 25 maart 2023.
Alle leden hebben hierover een mail ontvangen met daarbij een inschrijfformulier voor de eindshow.
Je inschrijving moet uiterlijk 18 december ingeleverd zijn. Lever dus snel in, zodat je aan dit geweldige evenement mee kunt doen.
De generale repetitie zal gehouden worden op zaterdag 25 maart van 10.30 tot 13.30 uur.
De show zal ’s avonds worden uitgevoerd. Nadere informatie volgt nog.