Proeflessen

Lijkt kunstschaatsen of dansen op het ijs jou ontzettend leuk ?
Meld je aan voor een gratis proefles door een mail te sturen naar info@kvmonice.nl

Zie op het lesrooster voor de tijden, en waar er ruimte is.

Aanmelden

Wil je lid worden van KVM, meld je dan aan voor een proefles. Na de proefles krijg je het inschrijfformulier.

Je lidmaatschap bij KVM is geldig voor een heel verenigingsjaar en loopt automatisch door tot wederopzegging. Het verenigingsjaar van KVM loopt van 1 juli tot en met 30 juni.

Opzeggen

Opzeggingen van het lidmaatschap dienen uiterlijk vier weken voor het einde van het verenigingsjaar via mail te worden gemeld bij de penningmeester.
Het verenigingsjaar van KVM loopt van 1 juli tot en met 30 juni.

Contributie

De contributie

Contributie voor leden is € 245,- voor een seizoen lang 1 lesuur/week. Dat zijn 22 tot 25 lessen per seizoen. Bij afname van een seizoen van 1,5 lesuur/week is de contributie dus € 367,50 euro. Bij nieuwe aanmeldingen gedurende het seizoen berekenen we een evenredig deel van de contributie.

Ben je in het bezit van een U-pas, geef dit dan aan. Met deze U-pas kan (een groot deel van) de contributie vergoed worden. De exacte vergoedingen worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.

De contributie wordt gefactureerd per e-mail en dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de factuur te worden overgemaakt. De contributie kan in 2 gelijke termijnen worden betaald.

Licentiekosten

De contributie is exclusief licentiekosten van de KNSB. De licentie is alleen nodig indien je deelneemt aan wedstrijden.