Wij zijn blij om te kunnen melden dat we deze zomer schaatslessen op de woensdag, vrijdag en zaterdag kunnen aanbieden op de Vechtsebanen.
Het zomerseizoen loopt van 1 april  t/m  24 september.  Op woensdag 27 april komt de les te vervallen i.v.m. koningsdag. Van 9 juli t/m 23 augustus zijn er geen lessen i.v.m. de zomervakantie.

Voorwaarden

• Je kunt je inschrijven voor de zomerlessen door een mail te sturen naar info@kvmonice.nl. Vermeld daarin je voor- en achternaam en de dag(en) en tijden waarop je de les(sen) wilt volgen.
  • De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt.
  • Het is mogelijk om je voor meerdere lesblokken per week in te schrijven, maar zijn er te veel inschrijvingen, dan zal er maar 1 les per week toegekend worden.
  • Je kunt je uiterlijk aanmelden tot 21 Maart. Zijn er na deze datum nog plekken vrij, dan gaan wij deze opvullen met de potentiële leden die op de wachtlijst staan.
  • Er kan alleen worden ingeschreven voor de gehele periode en het is niet mogelijk om onder voorbehoud in te schrijven. Tot  7 dagen na aanmelding kunt u de aanmelding annuleren, daarna wordt het volledige lesgeld in rekening gebracht.
  • Net zoals in het winterseizoen is het niet mogelijk om gemiste lessen in te halen.
  • De factuur voor het zomerseizoen zal via de mail worden verzonden. De factuur dient voldaan te zijn voordat het zomerseizoen van start gaat.

woensdag van 17.30 - 18.45 uur

Deze les is voor leden vanaf 12 jaar t/m diploma D.

woensdag van 19.00 - 20:15 uur

Deze les is voor leden met diploma E en/of F en wedstrijdrijders vanaf 12 jaar.

kosten en data

Het zijn 18 lessen en dit kost € 306,-.

vrijdag van 17.30 - 18.45 uur

Deze les is voor leden t/m 11 jaar.

vrijdag van 19.00 - 20.15 uur

Deze les is voor leden vanaf 12 jaar (ook wedstrijdrijders).

Kosten en data

Het zijn 19 lessen en dit kost € 323,-.

zaterdag van 9.00 - 10.15 uur

Deze les is voor leden t/m 11 jaar.

zaterdag van 10.30 - 11.45 uur

Deze les is voor leden vanaf 12 jaar, niet voor wedstrijdrijders.

kosten en data

Het zijn 19 lessen en dit kost € 323,-.