KVM gaat voor plezier en prestatie in het kunstschaatsen

370-370In 2004 is KVM opgericht. KVM staat voor Kunstrijschaats Vereniging Midden Nederland. Ooit begonnen met negen leden, nu is de club uitgegroeid tot een gezellige en sportieve vereniging van 130 leden. KVM heeft onder andere het NK Kunstrijden georganiseerd. KVM wil iedereen een kans bieden om op een plezierige manier te leren (kunst)schaatsen: jong en oud, recreatief en op wedstrijdniveau.

Bij KVM kun je als recreant beginnen en uitgroeien tot het niveau van de wedstrijdgroep. Je begint bij het zogenaamde basisschaatsen. Tijdens de lessen leer je allerlei vaardigheden en het seizoen wordt afgesloten met het diplomaschaatsen. De groepen op het ijs zijn op niveau ingedeeld op basis van je diploma en je schaatsvaardigheid.

Uiteraard kan je ook deelnemen aan wedstrijden als je dit leuk vindt. Het seizoen wordt afgesloten met een ijsshow waar alle leden aan deel kunnen nemen.
In een plezierige omgeving bieden we onze leden een goede mix van plezier en prestatie. Tijdens de trainingen zijn de ouders van harte welkom op de tribune.

KVM biedt:

Diplomaschaatsen